کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ AR19MSFH بروکاي اينورتر
نوشته شده توسط : باران1

کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ سري AR19MSFH بروکاي اينورتر

 

کولر گازي سامسونگ مدل AR19MSFH داراي اينورتر ? قطبي مي‌باشد که نسبت به کمپرسورهاي ? قطبي صدا و لرزش کمتري ايجاد مي‌کنند و بنابراين مي‌تواند در مدت کمتري باعث خنک‌کنندگي محيط شود. اينورتر ديجيتال ? قطبي با قابليت مصرف بهينه انرژي، بدون نياز به روشن و خاموش شدن مداوم دماي مطلوب را حفظ مي‌کند.

در اين کولر گازي از پره‌هاي محکم و با کيفيت در مقابل خوردگي استفاده شده که باعث افزايش عمر مبدل حرارتي مي‌شود. فيلتر سه لايه Full HD هوا را تازه و داخل يونيت را پاکيزه نگه مي‌دارد. اين فيلتر، علاوه بر جذب گرد و غبار، به ‌ميزان ?? درصد انواع خاصي از ويروس‌ها، باکتري‌ها و ذرات آلرژي‌زا را در هنگام عبور از توري متراکم فيلتر از بين مي‌برد.زمانيکه دستگاه تهويه مطبوع خاموش است، «عملکرد پاکيزه‌سازي اتوماتيک» به طور خودکار فن را براي از بين بردن گرد و غبار و رطوبت در اينورتر گرمايي به کار مي‌اندازد. بنابراين، پاکيزه و خشک مي‌ماند و در نتيجه مانع رشد باکتري و کپک مي‌شود.

کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ سري AR19MSFH بروکاي اينورتر

 

کولر گازي سامسونگ مدل AR19MSFH داراي قابليت تنظيم دستگاه در حالت خنک‌کنندگي سريع يا Turbo Cooling مي‌باشد که باعث مي‌شود بتوان دماي محيط را در مدت کوتاه به دماي دلخواه رسانيد.ويژگي Good Sleep در کولر گازي سامسونگ مدل AR19MSFH باعث ايجاد دماي مطلوب و رطوبت مناسب مي‌شود و يک خواب آرام را به ارمغان مي‌آورد که نسبت به حالت کارکرد عادي دستگاه ?? درصد کمتر انرژي مصرف مي‌کند.اين کولر در چالش‌برانگيزترين محيط‌ها‌ با فناوري “محافظ سه گانه +” به کار خود ادامه مي‌دهد. هم اکنون مي‌توانيد اين محصول را از فروشگاه آنلاين افرا کالا خريداري کنيد.

کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ محرمانه AR19MSFH بروکاي اينورتر

سيستم سرمايش گازي سامسونگ نوع AR19MSFH دارنده اينورتر ? قطبي ميباشد که نسبت به کمپرسورهاي ? قطبي صدا و لرزش کمتري ساخت مي کنند و براين اساس مي تواند در زمان کمتري سبب خنک‌کنندگي محيط شود . اينورتر ديجيتال ? قطبي با قابليت و امکان مصرف باصرفه انرژي , فارغ از نياز به روشن و خاموش شدن مداوم دماي مناسب را نگهداري مي کند .

درين خنک کننده گازي از پره‌هاي سفت و کيفيت خوب عليه خوردگي مستعمل که سبب ساز ارتقا قدمت مبدل حرارتي مي شود . غربال سه لايه Full HD هوا را نو و باطن يونيت را پاکيزه نگه ميدارد . اين غربال , علاوه بر جذب گرد و غبار , به ‌ميزان ?? درصد اشکال خاصي از ويروس‌ها , باکتري‌ها و ذرات آلرژي‌زا را در هنگام عبور از توري متراکم غربال از ميان ميبرد . زمانيکه دستگاه تهويه مطبوع خاموش است , «عملکرد پاکيزه‌سازي اتوماتيک» به صورت خودکار رشته را براي از در ميان بردن گرد و غبار و رطوبت در اينورتر گرمايي به عمل مي‌اندازد . بدين ترتيب , پاکيزه و کم آب ميماند و در فيض بازدارنده رويش باکتري و کپک ميشود .

کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ خصوصي AR19MSFH بروکاي اينورتر

سيستم سرمايش گازي سامسونگ نوع AR19MSFH دارنده امکان تهيه دستگاه در وضعيت خنک‌کنندگي پرسرعت يا اين که Turbo Cooling مي باشد که سبب ساز مي‌گردد بتوان دماي محيط را در بازه زماني کوتاه به دماي دلخواه رسانيد . خصوصيت Good Sleep در سيستم سرمايش گازي سامسونگ جور AR19MSFH منجر ساخت دماي مناسب و رطوبت مطلوب ميگردد و يک خواب آهسته را به ارمغان مياورد که نسبت به شکل کارکرد معمولي دستگاه ?? درصد کمتر انرژي مصرف مينمايد . اين خنک کننده در چالش‌برانگيزترين محيط‌ها‌ با فناوري “ حافظ سه گانه + ” به فعاليت خويش ادامه ميدهد . حالا ميتوانيد اين کالا را از دکان آنلاين افرا مال خريداري فرماييد .

کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ خصوصي AR19MSFH بروکاي اينورتر

خنک کننده گازي سامسونگ گونه AR19MSFH دارنده اينورتر ? قطبي ميباشد که نسبت به کمپرسورهاي ? قطبي صدا و لرزش کمتري توليد مي کنند و بدين ترتيب قادر است در برهه زماني کمتري سبب خنک‌کنندگي محيط شود . اينورتر ديجيتال ? قطبي با قابليت و امکان مصرف با صرفه انرژي , فارغ از نياز به روشن و خاموش شدن مداوم دماي مناسب را نگهداري مينمايد .

درين سيستم سرمايش گازي از پره‌هاي سفت و کيفيت خوب برعليه خوردگي مستعمل که سبب ساز ارتقاء قدمت مبدل حرارتي مي شود . غربال سه لايه Full HD هوا را نو و درون يونيت را پاکيزه نگه مي دارد . اين غربال , علاوه بر جذب گرد و غبار , به ‌ميزان ?? درصد گونه هاي خاصي از ويروس‌ها , باکتري‌ها و ذرات آلرژي‌زا را در هنگام عبور از توري متراکم غربال از در ميان ميبرد . زمانيکه دستگاه تهويه مطبوع خاموش است , «عملکرد پاکيزه‌سازي اتوماتيک» به صورت خودکار رشته را براي از في مابين بردن گرد و غبار و رطوبت در اينورتر گرمايي به فعاليت مي‌اندازد . براين اساس , پاکيزه و کم آب مي ماند و در فيض بازدارنده رويش باکتري و کپک مي شود .

کولرگازي 19000 سردوگرم سامسونگ خصوصي AR19MSFH بروکاي اينورتر

سيستم سرمايش گازي سامسونگ دسته AR19MSFH دارنده امکان تهيه و تنظيم دستگاه در موقعيت خنک‌کنندگي پرسرعت يا اين که Turbo Cooling است که سبب ميشود بتوان دماي محيط را در بازه زماني کوتاه به دماي دلخواه رسانيد . خصوصيت Good Sleep در خنک کننده گازي سامسونگ دسته AR19MSFH سبب ساز توليد دماي مناسب و رطوبت مطلوب مي شود و يک خواب آهسته را به ارمغان مي آورد که نسبت به طريق کارکرد معمولي دستگاه ?? درصد کمتر انرژي مصرف مي نمايد . اين سيستم سرمايش در چالش‌برانگيزترين محيط‌ها‌ با فناوري “ نگهدارنده سه گانه + ” به عمل خويش ادامه ميدهد . اکنون مي توانيد اين فرآورده را از دکان آنلاين افرا مال خريداري نماييد .




:: برچسب‌ها: کولر , کولرگازی , سامسونگ , کولرگازی سردوگرم , افراکالا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: